7 dienų dieta

Šios dietos esmė pakankamai paprasta – draudžiama maišyti skirtingų maisto grupių produktus, t.y. kiekvieną dieną reikia valgyti vis kitokį maistą. Tokiu atveju maisto produktai yra lengviau virškinami, o organizmas geriau pasisavina gautas maistines medžiagas. 7 dienų dieta iš tiesų yra paprasta, nevarginanti ir nekenksminga organizmui.

Savaitės valgiaraštis:

Pirmadienis

Tik vaisiai. Neribotai. Patartina tik vengti bananų ir nepersistengti su citrusiniais vaisiais, kadangi jie gali sukelti alergines reakcijas.

Antradienis

Daržovės ir daržovių sriubos. Neribotai, todėl alkio jausmo nebus.

Trečiadienis

3 bananai ir 5 stiklinės pieno. Jei labai norisi, galima suvalgyti ir iki 8 bananų.

Ketvirtadienis

3 mėsos ar žuvies patiekalai su neribotu kiekiu daržovių.

Penktadienis

4 mėsos ar žuvies patiekalai, tačiau nedideli – apie 85 gramus kiekvienas.

Šeštadienis

3 mėsos patiekalai.

Sekmadienis

4 mėsos patiekalai arba košės.

Merginos jei išbandysite, visada palikite komentarus kitoms, kaip jums sekėsi ir ar veiksminga dieta.