Cinkas geresniam raumenų augimui

Cinkas įeina net į 80 fermentų, dalyvaujančių įvairiose organizmo reakcijose, sudėtį. Taip pat yra svarbus gebėjimui matyti tamsoje ir įtrauktas į insulino gamybos procesą. Stiprina imunitetą, susitvarko su virškinimo problemomis, taip pat dalyvauja ląstelių augimo ir atsistatymo procesuose.

Nauda:

  • Didina imutitetinės sistemos atsparumą,
  • Padeda greičiau užgyti žaizdoms,
  • Kovoti su sloga ir uždegimais,
  • Atlieka svarbu vaidmenį deginant angliavandenius, alkoholi ir riebiąsias rūgštis.
  • Cinkas būtinas žmogaus augimui ir lytiniam brendimui,
  • Cinkas atsako už vyrų vaisingumą ir reguliaru jo hormonų pasigaminimą,
  • Svarbus ląstelių atsinaujinimo procesams.

Trūkstant:

  • Trūkumas sukelia organizmo augimo atsilikimą,
  • Sukelia lytinės funkcijos sutrikimus,
  • Sutrikdo kraujodaros procesus,
  • Sutrikdo kaulinio audinio susidarymo procesus.

Cinko galima rasti: mėsoje, sūryje, kruopose, riešutuose, arbatoje, piene, obuoliuose, kriaušėse, vyšniose, bulvėse, kopūstuose, krevetėse, grybuose (voveraitės ir kazlėkai).