Hantelių kėlimas į šalis pasilenkus

Priekinės ir vidurinės deltos gauna pakankamai streso iš baziniu pratimų skirtų pečiams. Galines deltas, kaikurie praleidžia ir mano užteks treniruotės per nugaros dieną, kai bus minimaliai apkraunamos galinės deltos su tokiais pratimais kaip T bar trauka, lyno trauką. Norint pridėti gero augimo deltoms reikia išnaudoti visą potencialą siūlomo pratimo. Paliekant šią raumens grupę pačiam gale, nenuostabu kad šis raumuo pas daugelį būna toks silpnas. Jeigu nugaros treniruotė yra gerai sustyguota. Įtrauk į programą hantelių kėlimą į šalis pasilenkus 4 x 8. Tobulai atlikimo technikai. Atsistokite taip, kad kojos būtų pečių pločio, o kojos kiek sulenktos per kelius. Paimkite į rankas svarmenis ir pasilenkite į priekį iki tokios padėties, kad nugara būtų beveik lygiagreti grindims. Rankos turi būti šiek tiek sulenktos per alkūnės sąnarį. Kelkite rankas į šalis iki horizontalios padėties. Riešų padėtis turi būti tokia, kaip ir atliekant svarmenų kėlimo per šalis pratimą. Atliekant šį pratimą, reikia stengtis, kad nugara būtų tiesi, žvilgsnis nukreiptas pirmyn, liemuo stabilus. Darant šį pratimą atsisėdus, mažiau apkraunami nugaros raumenys.

hanteliu-kelimas-i-salis-pasilenkus

Pasiruošimas
Paimkite hantelius. Pasilenkite į priekį, sulenkite kelius.

Atlikimas
Sulenkite truputį alkūnes ir kelkite svarmenis į šonus, kol pasieks pečių aukštį. Nuleiskite ir kartokite veiksmą.

hanteliu-kelimas-i-salis-pasilenkus1