Sveika mityba darbo vietoje

Įtempta ir nervinga darbo diena? Neleiskite jai sugadinti jūsų sveikos mitybos įpročių! Šios penkios taisyklės padės jums išlaikykite sveikos mitybos įpročius darbo vietoje.

1. Valgykite pusryčius!

Sveiki ir sotūs pusryčiai padės jums energingai ir žvaliai pradėti naują darbo dieną. Jei jūs esate vienas iš tų žmonių, kurie išgėrę puodelį kavos bėga pro duris, pasistenkite suvalgyti keletą šviežių vaisių, jogurto ar riekelę penkių grūdų duonos su medumi ar uogiene.

2. Atsitraukite

Pasak mitybos specialistų, daugiau kaip 80 procentų dirbančių žmonių užkandžiauja ar pietauja prie savo darbo stalo. Vietoj nesibaigiančio užkandžiavimo skanėstais, esančiais ant jūsų stalo, pietų metu pasistenkite atsitraukti nuo jo ir visų elektroninių prietaisų. Susiraskite ramią ir jaukią vietą savo pietums ir mėgaukitės kiekvienu kąsniu.

3. Būkite pasiruošęs

Kai išalkstate, būkite pasiruošęs, kad netektų bėgti į pirmą pasitaikiusią greitojo maisto kavinę. Susipažinkite ir įsiminkite artimiausių restoranų meniu, paskaitykite atsiliepimus apie juos ir išsirinkite  mėgstamiausius sveikus patiekalus.

4. Atsineškite pietus

Geriausias būdas užtikrinti sveiką mitybą – ryte ar iš vakaro pasiruošti ir susipakuoti pietus namuose darbo dienai.

5. Kontroliuokite poreikius

Daugelis žmonių antroje dienos pusėje jaučiasi mieguisti, nes tuo metu krenta cukraus kiekis kraujyje. Tuo metu itin kontroliuokite savo poreikius! Jei jums tikrai norisi ko nors saldaus, nesirinkite šokoladinių batonėlių, kuriuose yra daugiau kaip 200 kalorijų. Geriau rinkitės juodojo šokolado gabalėlį ir šviežius vaisius, tokiu būdu padidinsite antioksidantų ir cukraus kiekį organizme.