Naujausi straipsniai

Prastas miegas mažina testosterono lygį

Couple sleeping in bed

Jei tu esi naktinių vakarėlių ir ilgų pasisėdėjimų mėgėjas tuomet šis straipsnis tau gali nuskambėti nekaip, nes tu gali atsisveikinti su savo jėga ir gerai išdirbtais raumenimis jei tu reguliariai negausi pakankamai saldaus miego. Tyrimai publikuojami žurnale  „Journal of the American Medical Association“  sako, kad blogas miegas drastiškai sumažina tavo testosterono lygį. Miegas užima labai svarbia dalį mūsų gyvenime ir ... Daugiau »

Trys pilvo preso mitai kurių dėka tu vis dar esi storas ir jų klaidų taisymas

svorio_metimas

Kiek kartų tu praleisdavai puse treniruotės prie specialių pilvo presų treniruoklių arba darei nesuskaičiuojamus kiekius atsilenkimų ir nepasiekei jokių rezultatų? Tu padarei kiekvieną pilvo preso pratimą kurį susiradai internete ir vis vien tau neatsirado tie šeši pilvo preso kubeliai ir nedingo tas svoris, kad tilptum į savo norimas kelnes? Šiame straipsnyje aptarsime pagrindinius 3 pilvo preso mitus kurie tave užlaiko ... Daugiau »

Svarbiausi patarimai kaip sveikai begioti

begimas

Pradedančiajam bėgikui galioja viena auksinė taisyklė: bėgti tokiu greičiu ir tiek ilgai, kad bėgant galėtumėte pilnai atsakyti į klausimus ne tik “taip” arba “ne”, tačiau pilnais, užbaigtais sakiniais. Jeigu bėgate vienas, bėgant neuždusdamas turite sudainuoti “Su gimimo diena” ar pan. Kiti tai vadina ėjimo-bėgimo kombinacija. Kuomet pradedate dusti, bėgimą rekomenduojama keisti ėjimu, taip po truputį didinat ištvermę. Atlikite tempimo ir ... Daugiau »